Στην ανακοίνωση
της 4ης Απριλίου 2017, ο Ιατρικός
Σύλλογος Αθηνών (ΙΣΑ) αναφέρει ότι «Στο Σχέδιο Νόμου περί οργανισμών
Νοσοκομείων του Υπουργείου Υγείας προτείνεται η ιατρική ειδικότητα της Ιατρικής
Βιοπαθολογίας να κατατμηθεί και τα διάφορα επιμέρους τμήματα να παραδοθούν σε
άλλους επιστήμονες μη ιατρούς (χημικούς και βιολόγους)»
ΚΛΙΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ - ΚΛΙΝΙΚΗ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ
Σχόλια, σκέψεις, προτάσεις για το κύριο αντικείμενο της invitro Εργαστηριακής Ιατρικής
Παρασκευή 7 Απριλίου 2017
Δευτέρα 3 Απριλίου 2017
Σκέψεις για τον εργαστηριακό τομέα των Δημόσιων Νοσοκομείων
1. Ο
εργαστηριακός τομέας in
vitro (ΕΤ) των Δημόσιων
Νοσοκομείων είναι ο μοναδικός που περιέχει διεπιστημονικές ειδικότητες (γιατρών
και μη γιατρών επιστημόνων). Υπάρχει ανάγκη καθιέρωσης και οργάνωσης των
ειδικοτήτων στον ΕΤ στη βάση της αναγνώρισης της διεπιστημονικότητάς τους. Αυτό
αποτελεί και το κεντρικό διαχρονικό «πρόβλημα» και αιτία αντιπαραθέσεων στο
Εργαστηριακό in-vitro τομέα.
Στατιστική ανάλυση των εκτελούμενων εξετάσεων (σε βιολογικά υγρά και ιστούς) στα Εργαστηριακά τμήματα των Νοσοκομείων το 2013
Α. Εισαγωγή-Πηγή δεδομένων
1) Για τη μελέτη αυτή, χρησιμοποιήθηκαν τα στοιχεία από τον ιστότοπο: ESY.net - Εισαγωγή Στοιχείων Μονάδων Υγείας (http://www.moh.gov.gr/articles/esynet/311-esy-net-eisagwgh-stoixeiwn-monadwn-ygeias) του Υπουργείου Υγείας. Συγκεκριμένα χρησιμοποιήθηκαν τα στοιχεία από τα αρχεία:
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)